Ervaringen

Wat vinden de mensen met wie Jolie samenwerkt eigenlijk van haar? Wat typeert haar en hoe gaat ze te werk? Dit zijn dé dingen die je wil weten voordat je met haar contact opneemt.

” Jolie stelt scherpe vragen, heeft een fijne schrijfstijl en haalt altijd haar deadlines. Haar stukken zijn warm en hebben een oprechte stijl en toon, die naadloos aansluit bij haar persoonlijkheid. Onze gezamenlijke passie voor auto’s schept een band. Nu alleen nog een racelicentie halen; dan kan ze elk autoprogramma of blad de weg wijzen.” – Rob Kamphues presentator, coureur en initiatiefnemer stichting Groot Hart (fotografie: Bas Beentjes)

 

 

“De kracht van een goed interview is de essentie van het gesprek kort en bondig, maar vooral pakkend en oprecht weer te geven. Zonder al teveel eigen interpretatie en vertroebelende toevoegingen. Voor Intermediair interviewde Jolie mij over grenzeloosheid, deadlines en nieuwe kansen. Eerlijk, oprecht en pakkend. Ik kreeg er bijzonder veel positieve reacties op en van de redactie hoorde ik dat het in korte tijd meer dan 100.000 keer was gelezen.” – Michael Pilarczyk personal coach, mediamagnaat (fotografie: Frank Groeliken)

 

 

“Jolie is echt een aanwinst voor ons magazine: creatief, nieuwsgierig, vlot en initiatiefrijk.” – Esther Sikkink hoofdredacteur magazine De Smaak van Italië

 

 

 

 

“Jolie is een ongepolijst juweeltje. Haar aanpak is vol zelfvertrouwen en ze is vastberaden om overal een succes van te maken. Ondanks haar gedrevenheid gaat ze integer om met de informatie die ze tot haar beschikking krijgt.” -Victor Muller ceo Spyker Cars (fotografie: Ingmar Timmer)

 

 

 

“Heel bijzonder hoe het Jolie lukte om Victor Muller neer te zetten in CARROS. Alsof ik hem zelf hoorde praten! En dat terwijl Muller tot dan toe elk interview had geweigerd. Normaal reserveren we drie, hooguit vier pagina’s voor een interview. Hiervoor gingen we al snel naar zes pagina’s. Het was vermakelijk, to-the-point en boeiend tot aan het eind. Het interview werd een van de meest geciteerde artikelen op onze socials ooit.” – Carlo Brantsen (hoofdredacteur CARROS Magazine/ KNAC ‘de auto’)

 

 

“Jolie is één van de beste journalisten die ik ken. Ze bereidt een interview perfect voor met haar research en weet zich goed in de persoon in te leven. Zij kan een omgeving en situatie prachtig beschrijven. Bovenal heeft ze een zeer romantische pen, zodat alle woorden en gevoelens mooi op papier komen te staan.” – Sander Lusink brand director Oger

 

 

 

Frank-du-Mosch_babeth hogervorst“Wanneer Jolie het dagelijkse nieuws analyseert weet ze zelfs de meest gecompliceerde onderwerpen terug te brengen tot de essentie. Een journaliste met veel potentie. – Frank du Mosch journalist, presentator en programmamaker (fotografie: Babet Hogervorst)