Elke dag is weer anders. Een andere windrichting, andere golven. Een nieuwe bestemming, een nieuw verhaal. Ik denk niet dat het erom gaat hoe je de golven kunt bedwingen, maar hoe je ze gebruikt om op je bestemming te komen. De taak van een storyteller is om samen met jou de koers van jouw beste, meest authentieke verhaal uit te zetten. 

Storytelling is Productselling!

— Jolie Jacobs

  • Porsche Insider

    Het officiële Porsche magazine neemt je mee in de wereld van het Duitse icoon. Jolie Jacobs Mediaproducties schrijft producties voor […]

  • Lifestyle & Automotive

    ‘Hoe nemen we onze kopers, prospects en fanbase mee in onze wereld?’, was de vraag die een internationaal georiënteerd automerk […]

  • Social media formats

    Productiehuis Lukkien heeft voor één van haar automotive opdrachtgevers Jolie Jacobs Mediaproducties de opdracht gegeven om een format te bedenken […]

  • Portrettenserie Nationale Ombudsman

    Op 25 maart 2015 werd het financieel jaarverslag 2014 van de Nationale Ombudsman aan de Tweede Kamer gepresenteerd. Een financieel […]